Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
Кімната симуляційного навчання в педіатрії та неонатології відтворює картину по догляду за дітьми різного віку від новонародженого до підлітка, які мають всі фізіологічні функції. Дані фантоми, тренажери дають змогу провести аускультацію легень, серця, електрокардіографію, катетеризацію сечового міхура, оцінити стан серцево-судинної системи, сатурацію, визначити пульсацію пуповини. За допомогою планшету можна задавати всі функції та оцінювати стани, які найчастіше бувають у дітей й виконувати необхідні маніпуляції.
У цій кімнаті студенти, лікарі-інтерни та слухачі відпрацьовують й закріплюють практичні навички в педіатрії, без ризику заподіяти шкоду пацієнту, удосконалюють маніпуляції й втручання, зокрема: вимірювання артеріального тиску, пальпація черевної порожнини, внутрішньовенні та внутрішньом’язові ін’єкції, постановка назогастрального зонду, дані практичні навички відбуваються під контролем кафедри пропедевтики дитячих хвороб, Кафедри факультетської педіатрії, Кафедри дитячої хірургії та анестезіології й Кафедри дитячих хвороб.
Сучасне симуляційне обладнання кімнати дозволяє в повному обсязі проводити реанімаційні заходи: серцево-легеневу реанімацію, відновлення прохідності дихальних шляхів, дефібриляцію. Робот-симулятор Code Blue III S300.105 дає змогу максимально реально відтворити різноманітні клінічні ситуації та відпрацювати тактику лікаря, послідовність його дій, забезпечити відпрацювання навичок лідерства й командної роботи.