Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
Студенти третього курсу І і ІІ медичних факультетів почали заняття у Літній школі із занять з пропедевтики внутрішньої медицини. У Міжкафедральному тренінговому центрі з ними працює асистент кафедри пропедевтики внутрішньої медицини, променевої діагностики та променевої терапії Світлана Полівода.«Відвідини Літньої школи за бажанням, - розповіла Світлана Володимирівна, - але прийшло на заняття доволі багато студентів, ми сформували кілька груп.
Такий інтерес зрозумілий, адже на долю третьокурсників випало загалом дистанційне навчання, а вони хочуть зрозуміти і відчути медицину наживо. Тому свої зустрічі з ними у межах Літньої школи ми спрямовуємо на опанування практичних навичок. Наприклад, зараз розглядаємо серцево – судинну систему, попередньо – органи дихання, наступне заняття буде присвячене електрокардіографії, зокрема, інтерпретації отриманих результатів. Окремою темою буде закріплення маніпуляцій із сестринської практики, яку студенти також проходили онлайн.
Літня школа відрізняється від регламентованих занять тим, що між викладачем і студентом виникає довірлива професійна розмова, так ведемо мову про особливості клінічного обстеження хворого, професійного спілкування лікаря з пацієнтом та багато іншого, що є цінним для майбутнього лікаря».