Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
Особливістю Літньої школи у п’ятикурсників, які опановують медицину і педіатрію, є те, що заняття у ній поєднані з навчально-виробничою практикою. Основний час вони проводять у дитячій клінічній обласній лікарні, а раз на тиждень відвідують Міжкафедральний тренінговий центр. В обох важливих локаціях з ними поруч мудрий висококапліфікований наставник – доктор медичних наук, доцент кафедри госпітальної педіатрії, доцент Андрій Каменщик.
«Дуже доречним є така організація підготовки студентів, - каже Андрій Володимирович. - Під час заняття у Літній школі на базі тренінгового центру ми відпрацьовуємо практичні навички, серед них - реанімація новонароджених, електрокардіографія та її інтерпретація у дітей різного віку, рефлекси новонароджених, аускультація легенів, варіанти легеневої патології у дітей. З’ясовуємо незрозумілі питання, надолужуємо прогалини, щоб підготовленими і впевненими прийти у відділення лікарні, де старшокурсники працюють біля ліжка хворої дитини.
Практика – дуже важлива складова підготовки кваліфікованого лікаря, це частина навчального процесу, який триває з «прив’язкою» до конкретного лікувального закладу і не менш конкретного хворого. Особливої значимості практика набуває на п’ятому курсі навчання, коли рукою подати до самостійної роботи. Тому у режимі Літньої школи потрібно багато встигнути».
«Наше прагнення – привести студентів якомога ближче до хворого, - резюмує Андрій Каменщик, - це те, задля чого, власне, вони й навчаються у медичному університеті. Практика, Літня школа відкривають чудові для цього можливості. І добре, що наші зусилля співпадають з бажанням майбутніх лікарів, вони сповнені інтересу закріпити теорію міцними практичними навичками».