Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
Лікарі-інтерни першого року навчання, які в майбутньому будуть дитячими лікарями-педіатрами зараз проходять підготовку в Міжкафедральному тренінговому центрі, де на очному циклі навчання розглянули теми огляду новонародженого, обстеження шлунково-кишкового тракту, сечовидільної системи.
Кожна з них супроводжувалась серією практичних навичок, які здобувачі проводили у групах разом з викладачем. На манекенах відпрацьовували постановку назогастрального зонда, катетеризацію сечового міхура,реанімаційні заходи у дітей різних вікових груп з використанням АЗД та професійного дефібрилятора,а також проведення техніки виконання внутрішньовенних та внутрішньом’язових ін’єкцій без ризику заподіяти шкоду маленьким пацієнтам.
Дані практичні навички відбуваються під головуванням завідуючої Кафедри дитячих хвороб ННІПО доктора медичних наук, професора Людмили Боярської та викладачів.