Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
У ЗДМФУ традиційно стартувала Літня школа для студентів молодших та старших курсів, які виявили бажання поглибити свої теоретичні, надто ж – практичні знання й навички. Ініціативу проведення такого освітнього формату всіляко підтримує ректорат, деканати. Видано наказ в.о. ректора закладу вищої освіти, складено графік занять у головних локаціях, де студенти з допомогою новітніх технологій почерпнуть найбільше інформації: Міжкафедральному, Стоматологічному тренінгових центрах, Центрі ОСКІ, Анатомічному музеї тощо. Уже розпочалися перші заняття.
Атмосфера Літньої школи прикметна тим, що студенти приходять сюди за бажанням, а отже панує невимушене спілкування, одностайне бажання дізнатися те, що на парах не завжди вдавалося за браком часу.
«Цьогоріч Літня школа охоплює декілька категорій, різнопланових за курсами і спеціальностями – медицина, педіатрія, фізична терапія, анатомія, стоматологія, - розповіла з проректор з науково-педагогічної, навчальної роботи та якості освіти доцент Світлана Моргунцова. - Наприклад, Літня школа з анатомії організована для студентів молодших курсів з метою поглиблення знань з дисципліни і міжпредметних зв’язків. Для студентів других-третіх курсів, а також четвертих і п’ятих освітньої програми «медицина» передбачено комплексний проєкт поєднання з навчальною і виробничою практикою.
Цікаві відкриття очікують здобувачів спеціальності «фізична терапія», - вони зможуть не тільки опановувати практичні навички за напрямками, вивчати сучасні методики роботи на реабілітаційному обладнанні. Пропонується введення нового курсу з фармакології, у його рамках - токсикологічний блок, що передбачає ознайомленням з препаратами, які використовуються для реабілітації в спортивній медицині. Таке поєднання дуже знадобиться студентам і, без сумніву, зацікавить їх.
З року в рік, аналізуючи результати Літньої школи, спостерігаємо, як вона нарощує потужність, це живий організм, який дедалі розвивається. Студенти додатково до планових знань, яких набували упродовж року, отримують унікальні знання від наших фахівців. Це дозволяє молоді відкривати нові можливості, що особливо важливо під час дистанційного навчання. Іноді це дає поштовх до занять наукою, чи орієнтує у виборі майбутньої спеціальності. Важко переоцінити можливість практикування на симуляційних тренажерах, не на оцінку, а для власного задоволення.
Тож успішних кроків Літній школі і всім, хто чекав зустрічі з цим проєктом!»