Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
Упродовж поточного тижня лікарі-інтерни відвідували заняття з невідкладних станів, практичні тренінги на симуляційних манекенах, з віртуальним пацієнтом. З двома групами інтернів працюють їхні наставники - завідувачка кафедри пропедевтики, внутрішньої медицини, променевої діагностики та променевої терапії, доктор медичних наук, професор Ланна Лукашенко та доцент цієї кафедри Іветта Лихасенко.
Цікавими були заняття з використанням симуляційної моделі С’юзі, - інтерни самостійно проводили аускультацію легень, серця, розглядали різновиди захворювань дихальної та серцево–судинної систем.Насиченим був день електрокардіографії - реєстрували електрокардіограму та проводили її інтерпретацію.
Важливою локацією є Bіртуальний пацієнт, тут здобувачі розглядали сценарії, які стосуються спеціальності «загальна практика – сімейна медицина». На віртуальному «прийомі» сімейних лікарів була пацієнтка з хронічним обструктивним захворюванням легень. Навколо тривало жваве обговорення, інтерни проводили обстеження, встановлювали діагноз, обирали алгоритм лікування. Це був яскравий зразок командної роботи.