Майстерність і професіоналізм майбутнього лікаря базуються на професійних компетенціях, які містять теоретичні знання, практичні вміння та комунікативні навички.
Набути цей унікальний досвід впродовж навчання в низькостресовому для студентів та безпечному для пацієнтів середовищі можливо тільки в умовах симуляційного тренінгу.
Локація - КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (5 поверх хірургічного корпусу, інфарктне відділення).
Куратор - доцент, к.мед.н. Льовкін О.А.
Основний напрямок роботи – навчання студентів за навчальною дисципліною “ЕКСТРЕНА ТА НЕВІДКЛАДНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА” відповідно до «Стандарту» другого (магістерського) рівня вищої освіти України, галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 222 «Медицина» та 228 «Педіатрія», 221 «Стоматологія» в тому числі студентів які попередньо здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст».
Теми навчання:
1.Техніка проведення первинного та вторинного огляду пацієнта, збору анамнезу, базового моніторування.
2. Алгоритм проведення базової СЛР з використанням АЗД у дорослих та дітей.
3.Алгоритм проведення розширеної СЛР у дорослих та дітей.
4.Сучасні принципи та алгоритми надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах з опануванням техніки: подачи кисню пацієнту; застосування супраглоточних повітроводів та інвазивних методів відновлення прохідності дихальних шляхів; в/в та внутрішньокісткового введення медикаментів; оцінки серцевого ритму та проведення електричної кардіоверсії.
5.Сучасні принципи надання екстреної медичної допомоги при травмі з опануванням техніки: евакуації постраждалого з транспортного засобу при ДТП; зняття захисного шолому з голови постраждалого при ДТП; фіксації шийного відділу хребта постраждалого різними методами; іммобілізації кінцівок та кісток тазу постраждалого; транспортування постраждалого за допомогою дошці та ременів.
6.Сучасні принципи тактичної медицини з опануванням техніки: тимчасової зупинки критичної зовнішньої кровотечі; тимчасової зупинки некритичної зовнішньої кровотечі; голкової декомпресії плевральної порожнини.
Додатковий напрямок роботи:
1.Підготовка студентів до участі у олімпіадах та змаганнях з надання екстреної медичної та домедичної допомоги.
2.Проведення волонтерської діяльності з навчання школярів, військовослужбовців, медичних та немедичних працівників з надання базової домедичної допомоги.
3.Підготовка та проведення майстер-класів, семінарів-тренінгів за темою надання ЕМД.
4.Проведення курсу за вибором «Екстремальна медицина» для студентів 6 курсу.
5.Проведення одноденних та дводенних заходів неформальної освіти для ФПО.
Оснащення навчально-тренувального класу:
БЛОК БАЗОВОЇ СЛР:
- Манекен в повний зріст для проведення базової СЛР;
- Манекени для базової СЛР з контролем;
- Автоматичний зовнішній дефібрилятор (тренувальний);
- Пристрій тренувальний «BIG» для внутрішньокісткового введення медикаментів.
БЛОК НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ, РОЗШИРЕНОЇ СЛР:
- Манекен-симулятор для розширеної підтримки життедіяльності з оцінкою серцевого ритму, дихальними шляхами;
- Муляж для відновлення прохідності дихальних шляхів;
- Професійний дефібрилятор-монітор;
- Набір повітроводів для відновлення та підтримки прохідності дихальних шляхів;
- Апарат ШВЛ;
- LСD-монітор.
БЛОК ТРАВМИ:
-Засоби для тимчасової зупинки зовнішньої кровотечі – турнікети, джгут SWAT, пакет перев'язувальний індивідуальний, бандажі;
-Rescue Pack для респіраторної підтримки (лицьова маска, дихальний мішок для дорослих та дітей, Pocket Mask та ін.;
-Набір для транспортної іммобілізації (гучка шина SAM Splint, дошка транспортувальна довга з фіксатором для голови; КЕД-система; шийні коміри, пояс SAM Pelvic Sling II); аптечка IFAK.